Izjava Stefana Luburića člana ŠK Dijagonale o incidentu u Plavu

Posted: Novembar 28, 2010 in Vjerovali ili ne !?

Prvo moram reći da sam bio iznenadjen što se protiv mene vodi nekakav postupak. Dakle, pošto je dosta puta ispričano šta se desilo u “Me=ovom hanu”,kafani u kojoj smo igrali meč u Plavu,osvrnuću se samo na moje učešće u incidentu. Nakon dvadesetominutnog nevjerovatno drskog i bezobraznog držanja gospodina Bekteševića, iznerviran što ne mogu da na miru privedem kraju partiju,rekao sam gore pomenutom gospodinu da se ponaša-bezobrazno. Ovo je bio signal i za mog protivnika, do tad mirnog gospodina Canovića da se uzbudi i počne da viče,i prijeti,koristeći vrlo ružan rječnik. Gospodin Canović se u nekolika navrata zalijetao da se fizički obračuna sa mnom,što je spriječeno prisebnošću ostalih prisutnih.
Zatezanje Alja Bekteševića oko formulara mi je zasmetalo i zbog toga što je do tog trenutka,od strane njihove ekipe prekršeno desetak pravila FIDE( pušenje u sali, glasan razgovor njihovih poraženih igrača,igranje pod dejstvom alkohola,nepoštovanje sudije,zazvonio mobilni telefon),na šta se niko od nas nije žalio.
Dakle,moje učešće u incidentu je bilo u tome što sam : 1. rekao  Alju Bekteševiću da je bezobrazan 2.nisam pobjegao kad je Jakuf Canović krenuo da se bije.

Luburić Stefan

Šah je nastao u kafani !?

Nedavno je na jednom sastanku predsjednik ŠSCG Srdja Dragašević iznio tezu da je šah nastao u KAFANI !? Gdje je pronašao taj podatak – nije objasnio…

Komentariši

