Sekretari, komesari i koordinatori… ( Radmila Milošević )

Posted: Januar 8, 2011 in Komentari

Nevjerovatno ali istinito! Stručna služba Šahovskog saveza Crne Gore mi je uputila obavještenje i poziv da prisustvujem sjednici Upravnog odbora ŠSCG (na moj zahtjev a povodom žalbe na odluku disciplinskog sudije u vezi  incidenta u Plavu) na dva dana do sjednice. U obavještenju je pisalo da se UO održava u hotelu ,,Podgorica” i da očekuju da bi rasprava o mojoj žalbi mogla biti oko 12.45.  Mejlom sam se zahvalila na pozivu i zatražila dodatno pojašnjenje ali ga nijesam dobila. Ipak sam otišla u navedeno vrijeme i dan u hotel ,,Podgorica”  da bi mi tamo rekli da kod njih nema nikakvog Upravnog odbora Šahovskog saveza.  Naravno, posle početnog zaprepaštenja shvatih o čemu se radi…  Sekretari vole da se šale na tudj’ račun al’ zato na svoj ne podnose ni najočiglednije istine.

Dobro, rekoh! Šalu je bog ostavio! Te se tako upustih u otkrivanje mjesta održavanja famoznog Upravnog odbora. S obzirom da sam odrastala na filmovima o Šerloku Holmsu i romanima Agate Kristi ovo je za mene bio prelak zadatak! Naime, kreatori ove vulgarne igrarije  zaboravili su da sve članove UO poznajem dobro i imam njihove brojeve telefona i da ću najobičnijim telefonskim pozivom bilo kog od njih ”otkriti” gdje zasijedaju. Tako je i bilo! Upravni odbor je već uveliko bio u toku, i to, kako saznah, u hotelu ,,Crna Gora”  (a ne ,,Podgorica”)  te požurih da svojim prisustvom uveličam sastanak i učinim ga uzbudljivijim! Epilog je poznat! UO je preinačio i ublažio neobičnu odluku disciplinskog sudije a vjerovatno bi je i sasvim promijenio da nije gajio izvjesne obzire prema sudiji i njegovom integritetu i autoritetu čemu sam i sama bila sklona.   Sve u svemu – bilo je zabavno !

komentara
  1. MISTIKA kaže:

    Vidi se da si odrasla na vrhunskim krimi pricama. Davincijev kod vodi do najcuvanijih i najsvetijih tajni.
    Kako se zove kod koji je tebe doveo na sveto mjesto zasjedanja UO ??? Po nek neko kaze da SAH nije obavijen velom misterije. Ako uspjesno desifrujes nastavak koda…mozda te dovede do novih saznanja…

Komentariši

